torsdag 18. november 2010

"På Flukt"

Nå er vi på Malakoff nettopp ferdig med boken "På Flukt". Min mening:
Jeg synes boka var veldig fin og rund i kantene, og et stort pluss er at utsiden hadde freshe farger (det gjorde inntrykket mye bedre)! Samtidig som skriftstørrelsen var ganske fin, var det en del blanke sider på slutten, sikkert for egne kommentarer, eller noe lignende.
Forfatteren skriver navnet sitt på en ganske objektiv måte, og heter Magnhild Bruheim. Dette gjør boka til en "must-read" !!!! Som dere sikkert forstår, har jeg hatt en utrolig opplevelse med denne boka.

Takk for meg, og "me præikas"
-Cashy

3 kommentarer:

  1. Fint å se at du ble inspirerert i timen til Skranglebein!

    Jeg kunne ønske meg at du hadde skrevet litt om innholdet også - som hjelp når vi en gang skal velge en favorittbok, og som hjelp for oss som velger bøker bøker til kritikerprisen.
    Lone

    SvarSlett
  2. Du snakker om at forsiden har freshe farger, kanskje en idee å legge til et bilde av boken? Så kan vi lesere som enda ikke har lest boken også se. Skjekk google, mange bilder der vettu Carsten ;D

    SvarSlett
  3. eh... sjekk bildet som allerede er der du :) WOW.. magical <3

    -Cashy

    SvarSlett